tisdag 25 augusti 2015

Tack till alla!

Det har nu gått två dagar sedan Formex hade sin sista dag och nu börjar jag känna mig som en människa igen. 
Det är mer påfrestande än man kan tro att vistas i en stor mässhall hela dagarna. Ljuset, sorlet och den konstanta strömmen av människor påverkar en utan att man tror det. Tröttheten kommer efteråt, när man slappnar av igen.

Formex var en ny upplevelse för mig som utställare och jag, och Stina, vill passa på att tacka alla som hälsat på oss i vår monter. 
Vi tackar för allt uppmuntrande ord, allt beröm och så vill vi tacka alla nya kunder och återförsäljare som vi fått under dessa 4 dagar.
Tusen tack! Vi ska inte göra er besvikna!

Vi fick träffa Jelena från fabriken som tillverkar tygerna och syr våra kläder. Stina har träffat henne förr. De har ju jobbat tillsammans i många år, men för mig var det en nytt ansikte. 
Det är alltid roligt att få en riktig person till namnet som jag hört så mycket under vårt arbete.

Igår skapade jag ett Pinterestkonto till oss där vi kan visa våra fina kläder och duktiga små modeller!


Sprid budskapet! Pinna på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar