fredag 14 augusti 2015

Inför mässan

Jag tror att det mesta är ordnat inför mässan nu. Jag har skickat ett stort och tungt paket till Stina innehållande allt från kläder, broschyrer, vykort och klädgalgar till dubbelhäftande tejp och clownskor.
Resterande saker får jag (förhoppningsvis) plats med i min resväska. Jag har valt en modell större än den jag brukar resa med.

Tisdag morgon är jag uppe med tuppen och flyger 100 mil söderut. Den dagen kommer vi ägna åt att ställa i ordning vår monter och se till att vi har allt, antagligen panik fixa lite grejer och sedan vara nervösa och förväntansfulla inför onsdagen då Formex slår upp portarna.

Jag har varit på Formex en gång, som besökare. Det är så himla stort. Sjukt mycket utställare och massor av besökare. Ni har säkert många ställen ni vill besöka men jag säger bara,  glöm inte den viktigaste montern, A34:21.

Man kan ju tro att lugnet sänker sig nu när allt är färdigt, men nu är det dags att påbörja nästa kollektion. Så det är bara att ta ett djupt andetag och sätta igång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar