tisdag 3 mars 2015

Man lär sig ingenting på att veta vad man gör

Ja, igår kom domen från de som kan och vet vad de gör. Gör om - gör rätt löd den! Tja, mer eller mindre.

Mina rapporter som jag verkligen trott mig göra rätt på visade sig inte vara rätt storleksmässigt.
Eftersom jag är självlärd photoshoppare så kan det ju tänkas att jag missat några steg i lärandet.
Kanske just på grund av att jag aldrig ställts inför det problemet.
Nåja, jag får lära mig "the hard way". Det känns ju inte så roligt men det är bara att bita i det sura äpplet och ta nya tag. Det är väl så här man lär sig!

Det sura äpplet

"The only real mistake is the one from which we learn nothing"
                                                                               John Powell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar